گزارش عملکرد مرکز آموزش بهورزی بیجار در سه‌ماهه نخست سال ۱۴۰۵

1405/04/06
تعداد بازدید :20

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان بیجار، مرکز آموزش بهورزی این شهرستان در راستای ارتقای سطح علمی و مهارتی فراگیران و بهورزان شاغل، برنامه‌های آموزشی و ارزیابی متعددی را در سه‌ماهه نخست سال ۱۴۰۵ اجرا کرده است.

مهندس یوسفی، سرپرست مرکز بهداشت شهرستان بیجار، با اشاره به نقش مهم آموزش در ارتقای کیفیت خدمات سلامت گفت: مرکز آموزش بهورزی بیجار با هدف توانمندسازی نیروهای بهداشتی و ارتقای شاخص‌های سلامت جامعه، برنامه‌های آموزشی خود را مطابق با استانداردهای وزارت بهداشت به‌صورت مستمر دنبال می‌کند.

مهندس صادق یوسفی افزود: از دیگر اقدامات انجام شده، برگزاری آزمون جامع پیش از آغاز دوره کارآموزی فراگیران بود که با هدف سنجش میزان آمادگی علمی آنان برگزار شد.

سرپرست مرکز بهداشت بیجار همچنین از آغاز کارآموزی مرحله دوم فراگیران در خانه‌های بهداشت محل پذیرش خبر داد و گفت: در این دوره، فراگیران ضمن حضور در محیط واقعی ارائه خدمات، آموزش‌های عملی لازم را دریافت کرده و بازدیدهای آموزشی و نظارتی نیز طبق برنامه انجام شده است.

 یوسفی در ادامه از برنامه‌ریزی برای برگزاری دوره‌های آموزش و بازآموزی بهورزان شاغل در نیمه نخست سال جاری خبر داد و افزود: برگزاری آزمون آگاهی‌سنجی بهورزان شاغل نیز در دستور کار مرکز آموزش بهورزی قرار دارد تا ضمن ارزیابی سطح دانش و مهارت کارکنان، زمینه ارتقای کیفیت خدمات بهداشتی در مناطق شهری و روستایی بیش از پیش فراهم شود

سامانه های دانشگاه