برگزاری جلسه درونبخشی با محوریت مدیریت عوامل اجرایی پسماند
جلسه درونبخشی این شبکه با هدف بررسی چالشهای مدیریت پسماند و ارزیابی وضعیت مراکز بهداشتی و درمانی تابعه، با حضور مدیر شبکه و جمعی از روسای بیمارستان و مدیران واحدهای ستادی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان سروآباد، جلسه درونبخشی با هدف بررسی عوامل اجرایی مرتبط با برنامه سلامت و ایمنی پسماندها در تاریخ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲ در دفتر مدیریت شبکه برگزار شد.
در این نشست، وضعیت مراکز خدمات جامع سلامت و خانههای بهداشت در خصوص رعایت دقیق الزامات بهداشت محیط مورد پایش و ارزیابی قرار گرفت. شرکتکنندگان در این جلسه ضمن بحث و تبادلنظر پیرامون استانداردهای دفع پسماندهای عفونی، بر لزوم نظارت مستمر بر مراکز تابعه تأکید کردند.
همچنین، برنامهریزی جهت انجام معاینات دورهای و شغلی کارکنان بیمارستان، پرسنل شرکتهای خدماتی و ادارات خصوصی از دیگر محورهای مهم این جلسه بود که با هدف صیانت از سلامت نیروی کار مورد تأکید قرار گرفت.
مدیر شبکه بهداشت و درمان سروآباد در پایان این جلسه، خواستار پیگیری فوری مصوبات و رفع نواقص موجود در کوتاهترین زمان ممکن در راستای ارتقای سطح خدمات بهداشتی به شهروندان شد.
